ՊԱՏԱՍԽԱՆԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՎ«Իրավունքը de facto» թերթի փետրվարի 20-ի թիվ 12-ում Նորք-Մարաշ համայնքի մի խումբ հավատացյալների` Ամենայն հայոց վեհափառին ուղղված «Ինչո՞ւ է բարգավաճում բաց հետո, ......
ՍԵՐ ԿՈՐՈՒՍՅԱԼ...Սարից գյուղ եկողն ու գյուղից սար գնացողը հանդիպում են իրենց սրտի ուզած արդար տեղը` Սարի ճամփի աղբյուրի մոտ։ Երեսներին մի երկու բուռ ջուր են տալիս, մի երկու բուռ խմում, սրտները օխա՜յ է ......
ՆՆՋԵՑՅԱԼՆԵՐԸՍՈՒՐԲ ՀԱՅՐԵՐԻ ԽՐԱՏՆԵՐԸ ՎՇՏԱՑՅԱԼՆԵՐԻՆ ՈՒ ՍԳԱՎՈՐՆԵՐԻՆ` ՆՆՋԵՑՅԱԼՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐՄահվան ու դրա հետ կապված վշտացած, սգավոր մարդկանց մխիթարության հարցը և ննջեցյալների հանդեպ ունեցած քրիստոնեավայել թե ......
ՄԵԾ ՊԱՀՔԻ ԿԻՐԱԿԻՆԵՐԸՊատահում է, որ հորից իր ժառանգությունը պահանջած զավակն անառակության մեջ վատնում է ամեն բան, որն իր կարիքի համար էր: Եվ իր թշվառության մեջ այլ տեղ չի գտնում գնալու, քան իր հոր մոտ ......
ՀԱՅԱՑՔԱյս միտքը միայն զգացմունքային չէ, այլ նաև գաղափար է, իր մեջ կրում է գիտելիքների որոշակի համակարգ և արտաքին պահանջարկ ունի: Ընդհանրապես, գաղափարը բանականության ծնունդ է, բանականությունը` Հենց է ......
ԱՆԴՐԱԴԱՐՁ«Իրավունքը de facto»-ի թիվ 12-ում տպագրված` «Ինչո՞ւ է բարգավաճում աղանդավորությունը» վերտառությամբ բաց նամակը, որն ուղղված էր Ամենայն հայոց կաթողիկոս Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. ուներ ......
ՊԱՏԱՍԽԱՆԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՎ(սկիզբը` թթ. 10, 12-ում)Աստծուց է, որ եպիսկոպոսը կին ու լավ դաստիարակված զավակներ ունենա, իր տան գործերը, որպես իր ընտանիքի գործերը, լավ կարգավորել կարողանա: Քանի որ թեմը է, ուր և ......
ՄԵԾ ՊԱՀՔԻ ԿԻՐԱԿԻՆԵՐԸՄայր առաքելական սուրբ եկեղեցում Մեծ պահքի յոթ շաբաթներն առանձին իրենց իմաստներն ունեն: Ըստ այդմ, յուրաքանչյուր կիրակի, որ մեկշաբթին է, խորհրդանշում է շաբաթվա մյուս օրերի այն որ են ......
ԱՆԴՐԱԴԱՐՁԿարդացի «Հանուն հայրենիքի» ՀԿ-ի նախագահ Ներսես Ներսիսյանի «Հայ ազգային սոցիալիզմ» («Իրավունքը de facto» 19.12.2008 թ.) հոդվածը: Թեման հետաքրքիր է և Մեր է ......
ԲԱՑ ՆԱՄԱԿ Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍ ԳԱՐԵԳԻՆ ԵՐԿՐՈՐԴԻՆՍույն բողոք-նամակը, որ ներկայացվում է ստորև, ուղիղ 6 ամիս առաջ Նորք-Մարաշ համայնքի հավատացյալների և մի խումբ բարեպաշտ մարդկանց կողմից է և ......
Մենք, շատ թե քիչ տանելի ապագա ունենալու համար, պետք է աշխատենք բազմակողմանիորեն հասկանալ հզորների ու թույլերի հարաբերությունների անատոմիան։
Բնականաբար, եթե ուժեղների ու թույլերի հարաբերությունների հետ առնչված երկրորդական հանգամանքները դնենք մի կողմ, ապա այդ հարաբերությունների կայուն ու երկուստեք իմաստալից լինելու համար, ընդհանուր առմամբ, պետք է հավասարակշռություն լինի, մի կողմից, ուժեղի համար թույլի օգտակարության և, մյուս կողմից էլ, թույլի համար ուժեղի կողմից պաշտպանվածության միջև...